Language:

Cariere

Joburile noastre

"Real success is the success you share"

 

TIAB se bazeaza pe valorile umane de  solidaritate, incredere, autonomie si responsabilitate.

Favorizam permanent dezvoltarea si punerea in comun a competentelor prin incurajarea permanenta a angajarii  tinerilor, formare profesionala si colaborari intre angajatii unitatilor noastre de business.

 

Impartasim experienta si resursele


Bazata pe responsabilitate si incredere in echipele sale, cultura TIAB favorizeaza deschiderea si creativitatea tuturor angajatilor sai.


Posturi disponibile:

Responsabil RU

Responsabil SSM

Inginer mentenanta electrica

Inginer ofertare

Data adaugarii: 2015-11-03
Descrierea postului:
  • Intocmeste si gestioneaza documentele necesare pentru incheierea/modificarea/incetarea contractului individual de munca;
  • Introduce si gestioneaza datele in software-ul de administrare personal;
  • Intocmeste Registrul general de evidenta a salariatilor;
  • Verifica si introduce in sistem pontajul salariatilor;
  • Raspunde de organizarea planurilor anuale de formare profesionala;
  • Primeste vizitatorii si anunta persoanele de contact din companie
  • Asigura protocolul in cadrul intalnirilor
  • Preia, inregistreaza, distribuie corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
  • Administreaza si distribuie documentele intrate si iesite din companie
  • Preia si directioneaza apelurile telefonice
Cerintele postului:
  • Studii superioare finalizate in domeniul economic, psihologic sau juridic;
  • Minim 2 ani experienta in domeniul resurse umane: recrutare, administrare personal;
  • Cunostinte solide de legislatia muncii;
  • Atestat de Inspector Resurse Umane;
  • Limba engleza nivel avansat;
  • Cunostinte operare software administrare personal – constituie avantaj;
  • Cunostinte operare pachet Microsoft Office;
  • Abilitati de comunicare;
  • Atentie la detalii, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Proactivitate;
  • Spirit de echipa.
Aplica acum pentru acest post
Data adaugarii: 2015-11-03
Descrierea postului:

Responsabilitati:

Identifica pericolele ┼či evalueaza riscurile pentru componentele sistemului de munca;
Elaboreaza, urmareste indeplinirea planului de prevenire si protectie, monitorizarea si actualizarea acestuia;
Planifica instruirea personalului si intocmeste tematicile de instruire, urmareste respectarea planificarii si testeaza insusirea notiunilor de catre lucratori;
Efectueaza inspectii/vizite la locurile de munca.

Cerintele postului:

Studii superioare tehnice (profil electric sau mecanic in constructii);
Certificat absolvire curs 80 ore Inspector in domeniul SSM;
Certificat absolvire curs cadru tehnic PSI (constituie avantaj);
Certificat absolvire curs 180 ore; Evaluator riscuri in domeniul SSM (constituie avantaj);
Cunostinte de operare pachet MS Office;
Permis de conducere;
Abilitati de comunicare;
Abilitati de organizare;

Aplica acum pentru acest post
Data adaugarii: 2015-11-03
Descrierea postului:

Responsabilitati:

- Monitorizarea respectarii prevederilor legale pentru echipamentele electrice;
- Gasirea de solutii tehnice potrivite pentru realizarea activitatilor de mentenanta;
- Monitorizarea executarii lucrarilor de mentenanta electrica;
- Organizarea si coordonarea echipelor de mentenanta electrica.

Cerintele postului:

- Domiciliu in judetul Mures sau disponibilitate de relocare in Targu Mures;

- Absolvent Facultate profil electric;
- Experienta minim 3 ani in domeniu instalatiilor electrice;
- Cunostinte foarte bune Microsoft Office (Excel, Word);
- Capacitate de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
- Foarte buna capacitate de planificare, organizare si sinteza;
- Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Rigurozitate si atentia pentru detalii;
- Rezistenta la stres;
- Initiativa in actiuni;
- Orientare catre rezultate;
- Perseverenta, flexibilitate, consecventa;
- Limba engleza constituie un avantaj;

Aplica acum pentru acest post
Data adaugarii: 2015-11-03
Descrierea postului:

- Analizeaza documentele si datele de intrare (cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini etc);
- Transmite catre beneficiar - in cazul in care este necesar - adrese de cerere de clarificare privitoare la lucrarea ce urmeaza a fi ofertata;
- Elaboreaza documentatia de calificare la licitatie
-Colaboreaza permanent cu departamentul de achizitii pentru optimizarea ofertelor si a proiectelor
- Intocmeste oferta tehnico-economica in conformitate cu cerintele documentatiei primite de la
Project Manager
- Participa la elaborarea proiectelor tehnice si a detaliilor de executie.
- Asigura optimizarea tehnico - economica a proiectelor si sustinerea solutiilor propuse
- Asigura suport continuu al echipelor de executie pe proiectele contractate
- Elaboreaza situatii de lucrari spre decontare pentru proiectele in derulare

Cerintele postului:

-Domiciliul in judetul Mures sau disponibilitate de relocare in Targu Mures;

- Absolvent Facultate profil electric;
- Experienta minim 3 ani in domeniu instalatiilor electrice;
- Cunostinte foarte bune Microsoft Office (Excel, Word);
- Capacitate de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
- Foarte buna capacitate de planificare, organizare si sinteza;
- Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Rigurozitate si atentia pentru detalii;
- Rezistenta la stres;
- Initiativa in actiuni;
- Orientare catre rezultate;
- Perseverenta, flexibilitate, consecventa;
- Limba engleza constituie un avantaj;

Aplica acum pentru acest post