Language:

Cariere

Joburile noastre

"Real success is the success you share"

 

TIAB se bazeaza pe valorile umane de  solidaritate, incredere, autonomie si responsabilitate.

Favorizam permanent dezvoltarea si punerea in comun a competentelor prin incurajarea permanenta a angajarii  tinerilor, formare profesionala si colaborari intre angajatii unitatilor noastre de business.

 

Impartasim experienta si resursele


Bazata pe responsabilitate si incredere in echipele sale, cultura TIAB favorizeaza deschiderea si creativitatea tuturor angajatilor sai.


Posturi disponibile:

Responsabil SSM

Responsabil HR

Data adaugarii: 2014-03-14
Descrierea postului:

Descrierea postului:

  • Identifica pericolele ┼či evalueaza riscurile pentru componentele sistemului de munca;
  • Elaboreaza, urmareste indeplinirea planului de prevenire si protectie, monitorizarea si actualizarea acestuia;
  • Planifica instruirea personalului si intocmeste tematicile de instruire, urmareste respectarea planificarii si testeaza insusirea notiunilor de catre lucratori;
  • Efectueaza controale interne la locurile de munca.
Cerintele postului:

 Cerinte:

  • Studii superioare tehnice (profil electric sau mecanic in constructii);
  • Certificat absolvire curs 80 ore – Inspector in domeniul SSM;
  • Certificat absolvire curs cadru tehnic PSI (constituie avantaj);
  • Certificat absolvire curs 180 ore – Evaluator riscuri in domeniul SSM (constituie avantaj);
  • Cunostinte de operare pachet MS Office;
  • Permis de conducere;
  • Abilitati de comunicare;
  • Abilitati de organizare;

Beneficii:

  • Pachet salarial avantajos, se va discuta in cadrul interviului;
  • Traininguri de specialitate.
Aplica acum pentru acest post
Data adaugarii: 2014-03-14
Descrierea postului:
  • Intocmeste si gestioneaza documentelor necesare pentru incheierea/modificarea/incetarea contractului individual de munca;
  • Introduce si gestioneaza datelor in software-ul de administrare personal;
  • Intocmeste Registrul general de evidenta a salariatilor;
  • Verifica si introduce in sistem pontajul salariatilor;
  • Raspunde de organizarea planurilor anuale de formare profesionala;
  • Ofera suport in activitatile specifice de HR.
Cerintele postului:
  • Minim 2 ani experienta in domeniul resurse umane: recrutare, administrare personal, beneficii angajati;
  • Cunostinte solide de legislatia muncii;
  • Atestat de Inspector Resurse Umane;
  • Limba engleza nivel mediu- constituie avantaj;
  • Studii medii, studii superioare - constituie avantaj;
  • Cunostinte operare software administrare personal – constituie avantaj;
  • Cunostinte operare pachet Microsoft Office;
  • Abilitati de comunicare;
  • Atentie la detalii, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Proactivitate;
  • Spirit de echipa.

Beneficii:

  • Pachet salarial avantajos, se va discuta in cadrul interviului;
  • Traininguri de specialitate.
Aplica acum pentru acest post